Statistikkområde
Nasjonalregnskap og konjunkturer: Discussion Papers
Alt innhold for delområdet discussion papers
Vis innholdstyper
- Statistikker (0)
- Publikasjoner og artikler (1510)
- Faktasider (2)
Søkeresultat
-
Does parenthood imply less specialization than before?
Discussion Papers no. 757
Publikasjon -
Self-reinforcing effects between housing prices and credit: an extended version
Discussion Papers no. 756
Publikasjon -
Prices vs. quantities with endogenous cost structure
Discussion Papers no. 755
Publikasjon -
Does more involved fathering imply a double burden for fathers in Norway?
Discussion Papers no. 753
Publikasjon -
Can non-market regulations spur innovations in environmental technologies?
Discussion Papers no. 754
Publikasjon -
Household affiliation of young adults in Italy and Norway
Discussion Papers no. 752
Publikasjon -
The cost-of-living index with trade barriers
Discussion Papers no. 751
Publikasjon -
Childhood residential mobility and adult outcomes
Discussion Papers no. 750
Publikasjon -
The median as watershed
Discussion Papers no. 749
Publikasjon -
Is the relationship between schooling and disability pension receipt causal?
Discussion Papers no. 748
Publikasjon -
The distributional impact of public services in European countries
Discussion Papers no. 746
Publikasjon -
Climate policies in a fossil fuel producing country
Discussion Papers no. 747
Publikasjon -
Biofuel mandate versus favourable taxation of electric cars: The case of Norway
Discussion Papers no. 745
Publikasjon -
Comparing mothers’ and fathers’ reports on the non-resident father’s contact with his children
Discussion Papers no. 744
Publikasjon -
Are tax exemptions for electric cars an efficient climate policy measure?
Discussion Papers no. 743
Dersom skatten på elbiler hadde blitt økt til nivå med dieselbiler, ville det gitt staten mellom 5000 og 7000 kroner per tonn CO2. Til sammenligning beregnes velferdsgevinsten av reduserte CO2-utslipp til under 1000 kroner per tonn.
Publikasjon